Har varit på lite andra bloggäventyr, bland annat i Almedalen. Nej, förresten ta den här länken i stället och scrolla ner till bilden på mig, KG Bergström och vårt gemensamma ”förtroende”…

I Almedalen fick jag också äran att bli inbjuden till GMA11. Twitterstjärnorna @britstakston och @jocke leder samtalet i interaktiv webb-tv på ett bra sätt. Om jag var lite nervös inför så försvann det i samtalet med härliga och visa @malincrona. Vi snackade en hel del om bra och dåligt med mitt sätt att hantera SJ-storyn. Kolla gärna in samtalet här! (Det börjar 49.49)

Och så har det hänt en grej till…
Jag ska byta jobb. Den 1 september börjar jag som nyhetschef på Nerikes allehanda. Är otroligt peppad! Har du idéer om hur vi (ja, jag har känt och sagt ”vi” om NA ett tag nu…) ska bli ännu bättre och en relevant produkt (eller flera produkter) för framtiden tar jag gärna emot!

Jag kommer säkert skriva mycket mer om nya jobbet här framöver, så just nu låter jag bli…

Förresten… Det är klart att ni kan få bilden på mig och KG även här!

 

